W pierwszym tygodniu wrze艣nia TVN osi膮gn膮艂 znakomite wyniki ogl膮dalno艣ci. Udzia艂 stacji w grupie komercyjnej 16-49 lat wyni贸s艂 15,4 proc. (ca艂a doba). Dodatkowo a偶 7 z 10 najch臋tniej ogl膮danych w tym czasie pozycji programowych stanowi艂y programy z ram贸wki stacji.
Pod wzgl臋dem udzia艂 w grupie komercyjnej 16-49 lat TVN by艂 bezkonkurencyjny. Pozosta艂e stacje og贸lnopolskie mia艂y w tym czasie ni偶sze udzia艂y (ca艂a doba): Polsat - 13,3 proc., TVP2 - 9,4 proc., TVP1 - 8,5 proc. - wynika z danych Nielsen AM.
Sprawdzone formaty
A偶 7 z 10 najch臋tniej ogl膮danych w pierwszym tygodniu wrze艣nia pozycji programowych stanowi艂y programy z ram贸wki TVN. W艣r贸d najpopularniejszych znalaz艂y si臋 tradycyjnie "Fakty" a tak偶e formaty, kt贸re z sukcesem powr贸ci艂y na anten臋 po sezonowej przerwie: "Mam talent!" i "Masterchef", lubiane programy kulinarne: "Ugotowani" i "Kuchenne rewolucje" oraz cztery seriale: "Prawo Agaty", "Przepis na 偶ycie", "Lekarze" i "Na Wsp贸lnej".
Najwi臋ksz膮 widowni臋 zgromadzi艂 mecz Polska-Czarnog贸ra, kt贸ry transmitowa艂a TVP1.
W grupie kobiecej (kobiety 16-49 lat) udzia艂 TVN by艂 jeszcze wy偶szy ni偶 w grupie komercyjnej (16-49) i osi膮gn膮艂 wysoko艣膰 18,6 proc. Spo艣r贸d 20 program贸w ciesz膮cych si臋 najwi臋ksz膮 popularno艣ci膮 w艣r贸d kobiet by艂o a偶 12 propozycji TVN.
Autor: mn//bgr / 殴r贸d艂o: tvn24.pl
殴r贸d艂o zdj臋cia g艂贸wnego:聽TVN | Cezary Piwowarski/TVN