Samoloty na słodko. Flota LOT-u obrendowana reklamą wafli

Najnowsze

twitter.com/ChopinAirportZdjęcie pojawiło się na oficjalnym profilu warszawskiego lotniska

Samolot LOT-u w barwach reklamowych jednego z producentów wafli. W czwartek na oficjalnym profilu na Twitterze lotniska Chopina pojawiło się zdjęcie obrandowanej w ten sposób maszyny. To akcja promocyjna prowadzona wspólnie z polskim przewoźnikiem - informuje portal TVN24 Biznes i Świat agencja odpowiedzialna za realizację akcji.

Z prośbą o komentarz do zdjęcia zwróciliśmy się do LOT-u. Biuro prasowe odesłało nas do przedstawicieli producentów wafli.

W korespondencji mailowej Aurelia Nowik z Agencji XConcept poinformowała, że producent prowadzi akcję promocyjną "Gdzie Cię grześkość poniesie", w ramach której współpracuje także z PLL LOT.

Konkurs i bilety

W ramach akcji promocyjnej można wygrać podwójne bilety lotnicze w jedną z 40 stron świata. "Dzięki współpracy z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, flotę LOT-u zasilił wyjątkowy Embraer 175. Odrzutowiec w grześkich barwach będzie przez najbliższe 6 miesięcy obsługiwał pasażerów podróżujących po Europie - czytamy w komunikacie przesłanym do naszej redakcji. "Kampania jest wspierana również w magazynie pokładowym LOT-u Kaleidoscope, na boarding passach (...) lot.com oraz w nowym serwisie lot.com/inspiracje" - głosi komunikat. Na stronie LOT, w zakładce inspiracje podróżne także znaleźliśmy informację o akcji. Zdjęcie wywołało dyskusje na Twitterze. Wśród pytań pojawiły się też tak, czy to aby nie fałszywe zdjęcie. "Nie, to nie jest ani fake, ani Photoshop. Zdjęcie zostało wykonane wczoraj u nas na lotnisku" - czytamy we wpisie lotniska Chopina.

Ostatnio media informowały o kampanii producenta napoju Black. Zgodnie z porozumieniem na maszynie LOT-u ma się pojawić reklama marki.

LOT liczy na zysk

Prezes PLL LOT Sebastian Mikosz podtrzymuje prognozę ok. 70 mln zł zysku w 2014 r. na działalności podstawowej spółki, czyli przewozie pasażerów. Jego zdaniem zgoda Komisji Europejskiej dotycząca restrukturyzacji i pomocy państwa dla LOT-u mogłaby przyspieszyć prywatyzację spółki.

LOT w 2013 r. stracił ok. 4 mln zł na swojej podstawowej działalności, czyli przewozie pasażerów. Zysk netto przewoźnika wyniósł w tym czasie 26 mln zł. W planie restrukturyzacji przesłanym do KE spółka zakładała, że w 2013 r. z działalności podstawowej odnotuje 142 mln zł straty, a strata netto wyniesie 196 mln zł.

Autor: mn/klim/ / Źródło: tvn24bis.pl

Źródło zdjęcia głównego: twitter.com/ChopinAirport