Polskie firmy w USA. Uczą się, jak odnieść sukces w Dolinie Krzemowej

Najnowsze

sxc.huPolskie przedsiębiorstwa poznają specyfikę prowadzenia biznesu w Dolinie Krzemowej

Od niedzieli trwa największa polska misja do Stanów Zjednoczonych - za ocean wybrało się ponad 200 rodzimych spółek i instytutów badawczych. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przygotowała specjalne działania dla firm, które biorą udział w Polsko-Amerykańskim Tygodniu Innowacji - informuje "Puls Biznesu".

Jednym z jego kluczowych wydarzeń będzie seminarium pt. "Jak odnieść sukces w Dolinie Krzemowej". Przy organizacji misji pracowały m.in. resorty spraw zagranicznych, nauki, gospodarki i środowiska.

Sukces w Dolinie Krzemowej

W programie odbywającego się w ramach misji Polsko-Amerykańskiego Tygodnia Innowacji (PATI) są m.in. fora gospodarcze, spotkania z potencjalnymi inwestorami i wizyty studyjne. Specjalną ofertę dla uczestniczących w nim firm opracowała PARP.

Pierwszym z kluczowych wydarzeń w ramach PATI będzie seminarium pt. "Jak odnieść sukces w Dolinie Krzemowej", które PARP organizuje we współpracy z WPHI w Waszyngtonie i Ministerstwem Gospodarki.

- Celem będzie zapoznanie polskich firm uczestniczących w misji ze specyfiką prowadzenia biznesu na zachodnim wybrzeżu USA, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości korzystania z zasobów ekosystemu innowacji Doliny Krzemowej - mówi Bożena Lublińska-Kasprzak, prezes PARP.

Autor: ToL / Źródło: PAP

Źródło zdjęcia głównego: sxc.hu