Najnowsze

Polskie firmy w e-zaścianku. Tylko co szósta korzysta ze społecznościówek

Najnowsze

sxc.huDotychczas internetowy gigant bronił się przed wymazywaniem niektórych wyników wyszukiwania

Mimo boomu na serwisy społecznościowe tylko co szósta firma w Polsce korzysta z takich sposobów komunikacji - informuje sobotnia "Rzeczpospolita".

Trudno obecnie trafić do sklepu zagranicznej firmy, w którym nie zachęcałaby ona do wejścia na profil na takich serwisach jak Facebook, Instagram czy Twitter.

W przypadku polskich firm postęp kończy się niestety co najwyżej na uruchomieniu strony www. A i ją nie wszystkie mają.

Poniżej średniej

Dane Eurostatu pokazują, że 66 proc. firm w naszym kraju zdecydowało się na taką inwestycję. To wynik znacznie poniżej europejskiej średniej, wynoszącej 73 proc.

A w przypadku mediów społecznościowych jest o wiele gorzej. Korzysta z nich zaledwie 16 proc. polskich przedsiębiorstw. To trzeci od końca wynik w Unii Europejskiej.

Niżej są tylko Łotwa z wynikiem 13 proc. oraz Czechy (15 proc.).

Tymczasem według badań firmy doradczej Boston Consulting Group skuteczne wykorzystanie marketingu internetowego może się przełożyć na nawet 10-procentowy wzrost wartości marki.

Autor: mn//gry/kwoj / Źródło: PAP

Źródło zdjęcia głównego: sxc.hu