Pokój hotelowy okazał się gorszy niż w ofercie? Blajer wyjaśnia, co zrobić

Najnowsze

Aktualizacja:
TVN24 Biznes i Świat"Biznes dla Ludzi" cz.3

W dzisiejszym programie "Biznes dla Ludzi" zastanawiamy się, co zrobić, gdy wykupiliśmy nocleg w hotelu, a na miejscu okazało się, że rzeczywistość mocno odbiega od tego, co hotel przedstawił w ofercie.

Jeśli pokój miał być jednoosobowy a jest dwuosobowy, należy nam się rabat w wysokości nawet 20 proc. Powinniśmy jednak zgłosić się do obsługi hotelu, aby pokój został zamieniony. Jeśli nie mamy na to czasu, składając reklamację zażądajmy rabatu.

W każdym pokoju mu też być świeża pościel. Jeśli tak nie jest, mamy prawo domagać się od 5 do 10 proc. rabatu. A jeśli telewizor, który miał być w ofercie nie działa lub go nie ma? Rekompensata powinna wynieść od 5 do 10 proc. Z kolei za brak klimatyzacji należy nam się raba 10-20 proc.

Warto sprawdzić też czy łazienka w pokoju jest zgodna z ofertą. Jeśli mamy wannę zamiast prysznica, a był ona wyszczególniony w ofercie, należy nam się 10 proc. rabatu. Za brak ręczników rabat wynosi z kolei 5-10 proc.

Rekompensaty możemy domagać się też niezgodne z ofertą wyżywienie. A jeśli wyżywienia nie ma wcale, należy się 50 proc. rabat za każdą dobę pobytu. Co z nieświeżym posiłkiem? Rabat 20-30 proc.

"Biznes dla Ludzi" w TVN24 Biznes i Świat od poniedziałku do piątku o 18.00

Autor: red. / Źródło: TVN24 Biznes i Świat