Pieniądze na "lwi fundusz". Firmy mają płacić za wykorzystanie wizerunku zwierząt

Najnowsze


Organizacja Narodów Zjednoczonych utworzyła nowy pomocnicy fundusz poświęcony ochronie zwierząt. Zgodnie z założeniami projektu firmy odpowiadające za reklamy, w których wykorzystuje się wizerunek zwierząt, mają przeznaczać 0,5 procent środków na ochronę zagrożonych gatunków. Ambasadorem funduszu został słynny brytyjski biolog i podróżnik sir David Attenborough. Inicjatorzy wskazali, że gdyby 10 największych reklamodawców na świecie uczestniczyło w funduszu, pozwoliłoby to na zebranie 47 milionów dolarów rocznie. Materiał z programu "24 Godziny" w TVN24 BiS.

Program "24 Godziny" od poniedziałku do piątku o godz. 21.00 na antenie TVN24 BiS.

Autor: red. / Źródło: TVN24 BiS

Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock