Canneńskie Lwy w rękach Polaków

Najnowsze

Aktualizacja:
Cannes 2008Zwycięska reklama w kategorii Foods&Snacks

Trwa najważniejszy na świecie festiwal reklamy w Cannes. Ogłoszono pierwsze wyniki. Laureatami Brązowych Lwów w dziedzinie "outdoor" jest polski oddział Saatchi&Saatchi. Pierwsi prezentujemy wygrane prace.

Polacy: team artystyczny agencji Saatchi&Saatchi Radek Kotapka i Bożena Slaga pod kierownictwem dyrektora kreatywnego Maxa Olecha zdobyło statuetkę Brązowych Lwów canneńskich za reklamę społeczną dla Greenpeace. Idea recyclingu, promowana na plakacie została przedstawiona pod hasłem "Wierzę w reinkarnację. Kompozycję z produktów "zielonych", czyli takich, które ulegają biodegradacji albo można powtórnie przetworzyć, sfotografował polski fotografik Igor Omulecki.

Grand Prix w kategorii "Ambient", czyli reklamy interaktywnej, która może mieć bardzo dziwne i nowatorskie formy oraz pola eksploatacji, zdobyła reklama stworzona przez agencję BBDO z siedzibą w Nowym Jorku. Nazywa się "HBO Voyeur Project" i jest specjalnie zbudowanym szklanym domem, przez którego ściany widać całą przestrzeń wewnątrz i żyjących w środku ludzi. Przedmiotem reklamy jest, oczywiście, telewizja.

Źródło: TVN24, PAP

Źródło zdjęcia głównego: Cannes 2008