"Bloomberg Businessweek Polska" znika z rynku. Po roku

Najnowsze

point-group.pl"Bloomberg Businessweek Polska" znika z rynku

Dwutygodnik "Bloomberg Businessweek Polska" przestaje istnieć. O zakończeniu wydawania gazety zdecydował wydawca - spółka Point Group Business Unit, zależna od Platformy Mediowej Point Group S.A. Ostatni numer dwutygodnika ukaże się 1 października. Jak informuje Point Group, "większość zespołu otrzymała wypowiedzenia".

W komunikacie zamieszczonym na stronie internetowej Point Group czytamy: "Rezygnacja z wydawania "Bloomberg Businessweek Polska" jest spowodowana tym, że wciągu roku magazyn nie osiągnął zakładanych wyników biznesowych i nie przekroczył progu rentowności".

Spółka tłumaczy, że zamknięcie "Bloomberg Businessweek Polska" jest "związane z restrukturyzacją portfela przedsięwzięć PMPG SA i skupieniu na przedsięwzięciach o wyższej rentowności".

Na wzór

"Bloomberg Businessweek Polska" to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Ukazywał się od września 2011 r. Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy „Bloomberg Businessweek”.

Łącznie ukazało się 29 numerów polskiej edycji pisma. Od sierpnia 2012 redakcją kierował Cezary Szymanek.

Autor: mn//bgr / Źródło: tvn24.pl

Źródło zdjęcia głównego: point-group.pl